اخبار الیسام

آموزش استفاده از کیف پول فروشگاه

یکی از امکانات بسیار مفیدی که در سایت الیسام برای راحتی در خرید برای شما عزیزان راه اندازی و فعال گردیده، قابلیت کیف پول است. به کمک این قابلیت می توانید حساب کاربری خود در سایت الیسام را با مبالغی دلخواه شارژ کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید. با استفاده از مبالغ سپرده شده در کیف پول می توانید به راحتی از سایت خرید کنید، بدون آن که لازم باشد به درگاه خرید متصل شده و کارمزد اضافی برای آن پرداخت کنید.

نحوه ی ورود به کیف پول در الیسام

برای استفاده از کیف پول لازم است حتما در سایت عضو باشید، پس از ثبت نام و عضویت در سایت، وارد حساب کاربری خود در ایسام شوید. پس از ورود به سایت آیکون کیف پول در بالا و در قسمت منوی سایت برای شما به نمایش در خواهد آمد. در کنار آیکون مقدار پس انداز شما در کیف پول الیسام قرار دارد. با کلیک بر روی این آیکون وارد کیف پول خود در الیسام خواهید شد.

برای ورود به کیف پول الیسام همچنین می توانید از قسمت پیشخوان کاربری خود اقدام کنید، برای این کار کافیست موس خود را به سمت نام کاربری خود که در بالای منوی سایت قرار دارد ببرید و در منویی که برایتان باز خواهد شد، بر روی شارژ کیف پول کلیک کنید.

در موبایل نیز کافیست به منوی سایت مراجعه کنید تا کیف پول را بیابید.

نحوه ی شارژ کیف پول الیسام

پس از ورود به کیف پول الیسام، یک کادر همانند تصویر زیر را خواهید دید. در این کادر می توانید مبلغی را که می خواهید در کیف پول خود ذخیره کنید را به تومان وارد کرده و پس از کلیک بر روی دکمه ی ” افزودن ” به سمت درگاه پرداخت هدایت خواهید شد. هیچ محدودیتی در میزان پرداختی که می خواهید در کیف پول ذخیره شود وجود ندارد، بنابر این شما می توانید به هر میزانی که دوست دارید مبالغی را برای ذخیره در کیف پول تان وارد کنید.

صفحه ی پرداخت 

بعد از کلیک بر روی گزینه ی ” افزودن ” در مرحله ی قبل، به صفحه ی درگاه پرداخت هدایت خواهید شد که در آن با وارد کردن اطلاعات پرداختی خود و تکمیل پرداخت، مبلغ پرداختی شما بصورت خودکار در کیف پول الیسام شارژ خواهد شد.

شماره کارت: در این قسمت شماره ی کارت بانکی خود را وارد کنید

شماره شناسایی دوم ( CCV2 ) : در این قسمت شماره شناسایی دوم کارت بانکی که با عبارت CCV2 مشخص شده است را وارد کنید

تاریخ انقضا: در این کادر تاریخ انقضای مندرج در کارت بانکی خود را وارد کنید

کد امنیتی: در اینجا کد امنیتی که بصورت عکس در سمت چپ کادر به نمایش درآمده است را وارد کنید

رمز دوم: در این قسمت رمز دوم کارت و یا رمز پویای خود را فعال کنید. جهت فعالسازی رمز پویا و یا رمز دوم خود به یکی از شعب بانک خود مراجعه کنید

در نهایت با کلیک بر روی گزینه پرداخت، شارژ کیف پول خود را تکمیل کنید.

 

نحوه ی استفاده از کیف پول

استفاده از کیف پول بسیار آسان است، کافیست طبق این آموزش خرید خود از سایت را انجام دهید، فقط در انتهای خرید و قبل از اتصال به درگاه پرداخت، به جای استفاده از درگاه پرداخت تیک گزینه ی کیف پول را برای پرداخت مبلغ سفارش هایتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سپرده ی شما در کیف پول برای پرداخت سفارش کافی نباشد، آیکون کیف پول در مرحله ی پرداخت برای شما نمایش داده نمی شود.

سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها مطرح فرمایید.

موفق باشید

4 دیدگاه در “آموزش استفاده از کیف پول فروشگاه

  1. 377401556010 گفت:

    سلام من پرداخت کردم سه میلیون الان برای همکاری ولی کیف پولم همچنان صفرنشون میده چرا؟

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      سلام
      با تشکر از شما، طبق بررسی های من همکاران من کیف پول شما را شارژ کرده اند، لطفا مجدد بررسی فرمایید

  2. 217745990918 گفت:

    سلام وقتتون بخیر. من سه میلیون شارژ کردم برای همکاری در فروش. ولی مبلغ کیف پولم هنوز صفره. ممنون میشم اینو پیگیری کنید و بفرمایید برای ادامه باید چکار کنم

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      سلام
      کیف پول پس از تایید ثبت نام توسط کارشناسان ما شارژ خواهد شد ، همکاران ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت

      چنانچه سوالی در این مورد دارید می توانید در ساعات کاری با شماره تلفن هایی که در انتهای صفحه ی سایت قرار داده شده تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *