اخبار الیسام

آموزش استفاده از فیلتر محصولات سایت

مشتریان عزیز سایت الیسام

این راهنما برای سهولت کار شما عزیزان در هنگام انتخاب محصولات از سایت تهیه و تنظیم شده است، امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید بوده و باعث پاسخدهی به سوالات شما در فیلتر محصولات الیسام باشد.

نحوه ی استفاده از فیلتر محصولات الیسام

برای استفاده از فیلتر محصولات در فروشگاه الیسام می توانید با ورود به هر یک از دسته بندی های فروشگاه، وارد صفحه ی دسته بندی محصول مورد نظرتان شده و نسبت به استفاده از فیلتر محصولات اقدام فرمایید.

همچنین می توانید با ورود به صفحه ی Shop فروشگاه، از فیلتر محصولات استفاده کنید –>  ورود به صفحه ی Shop

 

فیلتر محصولات بر اساس سایز و رنگ

اگر به دنبال یک سایز خاص از بین تمامی محصولات می گردید، می توانید از جدول فیلتر سایز بندی الیسام استفاده کنید. در این جدول می توانید با انتخاب سایز مورد نظرتان، در بین تمامی محصولات سایت جستجو کرده و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر به دنبال سایز ۵۰ در بین تمامی محصولات فروشگاه هستید، در جدول سایز بندی تیک گزینه ی ” سایز بندی ۵۰ ” را انتخاب کرده و در پایین جدول بر روی گزینه ی ” فیلتر کن ” کلیک کنید تا سایت از بین تمامی محصولاتی که در فروشگاه وجود دارند، آنهایی را که دارای سایز بندی ۵۰ هستند را جدا کرده و به شما نشان دهد. شما می توانید با انتخاب چندین گزینه در بین چند سایز مختلف محصولات جستجو کنید.

نکته : سایت بطور پیشفرض محصولات ناموجود در سایت را در نتایج جستجو نمی آورد، اگر می خواهید محصولات ناموجود در انبار فروشگاه را هم ببینید، حتما با کلیک بر روی گزینه ی ” نمایش محصولاتی که در انبار موجود نمی باشد ” این اجازه را به سایت بدهید تا محصولات ناموجود در فروشگاه را نیز به شما نمایش دهد. همچنین اگر می خواهید فقط در بین محصولات تخفیف خورده ی سایت جستجو کنید، با کلیک بر روی گزینه ی ” فقط نمایش محصولات تخفیف دار ” به جستجو در میان محصولات تخفیف خورده ی سایت بپردازید.

 

در پایین جدول فیلتر بر اساس سایز بندی، جدول فیلتر بر اساس رنگ نیز موجود می باشد که نحوه ی عملکرد آن دقیقا مانند جدول سایز بندی است، با این تفاوت که جدول فیلتر بر اساس رنگ فقط در بین محصولاتی با رنگ دلخواه شما جستجو می کند.

 

فیلتر پیشرفته

اگر می خواهید از یک سیستم فیلتر پیشرفته تر استفاده کنید، پیشنهاد می کنم از جدول فیلتر پیشرفته استفاده کنید. این جدول در پایین جدول فیلتر بر اساس رنگ قرار دارد و به خاطر اینکه فضای کمتری را اشغال کند بصورت ساید بار در سایت قرار داده شده است. برای دسترسی به این جدول کافیست به پایین صفحه اسکرول کنید و در پایین جدول فیلتر بر اساس رنگ، بر روی کادر فیلتر پیشرفته کلید کنید تا سایدبار فیلتر برایتان باز شود.

با کلیک بر روی کادر فیلتر پیشرفته، یک ساید بار از سمت راست صفحه نمایش باز می شود که در آن به گزینه هایی برای اعمال فیلتر پیشرفته دسترسی خواهید داشت.

مطابق تصویر بالا، در فیلتر پیشرفته شما اجازه خواهید داشت سایز، رنگ و نوع محصول مورد نظرتان را تعیین کرده و بر اساس آنها جستجو کنید. توجه داشته باشید که در فیلتر پیشرفته حتما باید تمامی گزینه ها را انتخاب و تعیین کنید در غیر اینصورت فیلتر به درستی کار نخواهد کرد.

در فیلتر پیشرفته علاوه بر سایز و رنگ، می توانید دسته بندی محصول ( نوع محصول مانند دخترانه و یا پسرانه بودن، تیشرت، شلوارک و .. ) و محدوده ی قیمتی برای خرید را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *